[Pardus-kullanicilari] ileti

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 13:16:54 EET

Arkadaşım
Bilgisayarınızdan herhangi bir işletim sistemini silmeniz için o bölüme
format atmanız yeterlidir,fakat Grubu silmeniz icin Hard diskinizin MBR
ındaki bölüme müdahale etmeniz gerekiyor.En kestirme yolu Winxp kurulum cd
niz ile onarım seçeneği ile MBR daki grub yazılımını winxp
katleder.Fakatanlayamadığım konu ise İnternette en sorunsuz virüs
problemi yaşamayacağınız
Pardus u silmeyi düşünmenizdir.Kullanımı zor geldiğini düşünmeye çalışsamda
63 yaşında tanıştığım bu sistemle bir yıldır barışık yaşıyor ve Winxp de
yaşadığım sisteme sık sık format atma lüksümden mahrum kalıyorum ki bu da
biraz tembelleştiriyor insanı.Kolay gelsin iyi günler

10.02.2007 tarihinde Sari SuaT <ortulu at msn.com> yazmış: