[Pardus-kullanicilari] LÝsteden Çýkmak

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
10 Şub 2007 Cmt 13:10:35 EET

Yılmaz Bilgili wrote On 10-02-2007 12:50:
> Arkadaşlar,
>
> Listeden çıkmak isteyen arkadaşlara liste üzerinden cevap verilmemesini
> talep ediyorum. Kimseye bir faydası olmadığı gibi bazen birden çok cevap
> geliyor ve kirlilik oluyor. Arkadaşa iyilik yapmak isteyenler doğrudan
> kendisine cevap yazsın. Kişisel fikrim olarak yazıyorum tartışma konusu
> olsun diye değil.
>
> Selamlar.

Katılıyorum. Ayrıca liste yöneticilerimiz bu kişilerin üyeliklerini
doğrudan iptal edebilir. Sonuçta talep üzerine yapılan bir işlem
*atılma* sayılmaz. (Üstelik isteyen tekrar üyel olabilir eğer kara
listede değilse.)

Listeden çıkmak istiyorum mesajlarına cevap verilmemesi fikrine katılıyorum.

Ayrıca *iyi niyetli* ve *topluluğumuzun (listedekilerin) çıkarları
doğrultusunda* da olsa Troll'lere cevap verilmemesi yerinde olur. Hele
hele liste yöneticisi "daha mesaj göndermeyin" dedikten sonra bunu
tekrarlar mesajlar gönderiliyor. Bu mesajlar olmasaydı olayların bu
noktaya gelmeyeceğini düşünüyorum. Suskunluk kabul etmek demek değildir
(bazen). :)

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen