[Pardus-kullanicilari] firefox çalışmıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 10:29:00 EET

Sayın Selim bey
Hdb 1 deki Pardus son güncellemeler ve yeni çekirdeğe terfi etmesi ile
Firefox ne eski nede yeni çekirdekte açmaz oldu.Bunun üzerine bir diğer
bölümdeki pardus u firefox güncellemelerini hariç tutarak tek tek
güncelleyip (Birçoğu bağımlılıkları ile birlikte geldiği için pekte tek
sayılmaz) güncelleyip Firefox deniyorum,açıyorsa güncellemelere devam
ediyorum.İşin bir diğer garip yanı Hdb1 de güncellemelerin tam olduğu yeni
çekirdekli bölüm ilk açılışta mavi grafik ekranla açılıp daha sonra siyah
ekran çarpı işareti,bunun ok şekline dönüşünü müteakkip grafik ekrana geçip
sistem yüklemelerini gösterirken aynı Alpha serisinde başıma geldiği gibi
siyah login ekrana düştü.Şimdi bu bölümdeki güncellemelerden sonra Pardus
nasıl bir davranış gösterecek.İyi çalışmalar

10.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: