[Pardus-kullanicilari] ileti

Sari SuaT ortulu at msn.com
9 Şub 2007 Cum 23:09:27 EET

sevgili arkadaşım koray sadece türk imzası var diye pardus kullanıyorum
parduse mecbure değilim windowsada kendi çapımızda bizde biraz pc kullandık
beni pardus mail listesinden çıkarmakla tehtid etmenize gerek yok girmesini
bilen çıkmasınıda bilir siyasi bir gtörüş beyan etmedim türk ürünü bir
yazılım gurubuna türk dünyasının 20. yüzyılda çıkardığı en büyük bilim
adamının yakın gelecekte olacak secımde türkiye cumhuriyeti cumhurbaşkanı
olması yönünde fikir beyan ettim alındıysanız özür üniversite öğrencisi yada
faal durumda çalısanlardan olusan bir grup sanırım bu ve türkiyenın
cumhurbaskanı ilgilendırmıyor gıbımı dusunmek lazım yada siyasi idareden
baskı göruyordur başka ihtimal yok her halükarda mail gurubundan çıkarınki
cümle alem gücünüzü görsün)))

Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584