[Pardus-kullanicilari] firefox çalışmıyor

selim ok selimok at gmail.com
9 Şub 2007 Cum 21:36:20 EET

Bende güncelleme göremiyorum, daha öncede olmustu, sorunu sonradan
anlamistik ama su anda hatirlayamiyorum. /var/cache/pisi altindan birseyler
mi silmistim ne yapmistim, sonra düzelmisti. Ama hatirlayamiyorum tam
olarak. Eve gidince bir daha bakarim, düzeltebilirsem tekrar yazarim.

Iyi calismalar,
Selim

09.02.2007 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış: