[Pardus-kullanicilari] Güncelleme Sonrası

Kaya Oğuz kaya at kuzeykutbu.org
9 Şub 2007 Cum 21:19:54 EET

Herkese slmlar,
Bugünkü güncelleme sonrasi Apache ve Samba baslamamaya basladilar...
Loglarinda bir sey göremedim. samba o kadar önemli degil, ama apache önemli,
o yüzden daha cok onunla ugrastim, ama bir sonuc alamadim. elle baslattigimda
(apache2ctl -k start) php'yi tanimiyor, halbuki httpd.conf dogru gözüküyor -
şöyle bir warning veriyor baslarken sadece:
[warn] NameVirtualHost *:80 has no VirtualHosts

service-manager ile hic baslamiyor

# service apache start
apache hata verdi: Unable to start service

bunun hata kaydina nereden ulasabilirim, onu da bulamadim. yani unable to
start'tan biraz daha bilgi verebilecek bir hata mesaji...

/var/log/ altindaki alakali olabilecek her kayida baktim, herhangi bir hata
mesaji yok, o yüzden ne yapacagimi da sasirdim. bakabilecegim bir log, ya da
bir ayar var mi?

bir kurup kaldirdim (bir umutla) ama nafile. fazla ayarlarla oynamakta
istemedim, cünkü düzgün calisiyordu, durduk yere bozmayayim diye... gerci
gitti gidecegi kadar :)

fikirler ve öneriler icin simdiden tesekkürler ve iyi calismalar,
--kaya
--
Kaya Oğuz
http://www.kuzeykutbu.org/