[Pardus-kullanicilari] firefox çalışmıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Şub 2007 Cum 18:52:25 EET

Evet son güncellemelerden sonra firefox ekranda zıplıyor sonunda
yorulup köşesine çekiliyor.İnternete çıkmak için mecburen konqueror e
döndüm.Biryerlerde ters birşey yaptım zannediyordum ki aynı problemle
karşılaşanlar olmuş.Acaba son güncellemelerdeki hangi Pk.etkiledi onu
bulup kaldırırsak ne olur.Yoksa Firefox u tümden kaldırıp yeniden mi
kurmak gerekecek.Teşekkürler