[Pardus-kullanicilari] Devlet Eliyle Guvenli Internet

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
9 Þub 2007 Cum 17:59:00 EET

Herşeyin ötesinde bir programı kaldırmak bu problemi çözmez çünkü başka bir
tarayıcı yüklendiği an yine çocuk firefox dışında bir tarayıcıdan internete
girebilir. Yani bu iş için firefox kullanmak çok iyi bir çözüm değildir.
Bunun yerine işltim sistemi ile çalışan ve yüklenmesi, kullanılması ve
kaldırılması gizli ve şifreyle olan bir adres, içerik filitreleme programı
kullanılmalı. Tabi böyle program Linux üzerinde varmı bilmiyorum.

Herkese kolaylıklar diliyorum.