[Pardus-kullanicilari] mozilla thunderbird

levent sari windforceenergy at gmail.com
9 Þub 2007 Cum 16:14:06 EET

herkese selam
uzun zaman sonra böyle basit bir soruylada olsa listeye dönmek çok güzel,
arkadaşlar ben konu başlığındada görüldüğü üzere e postalarım için mozila
thundebird kullanmak istiyorum ama ne yazıkkı gmail ve yahoo daki e
postalarımı okumam için buna göre  ayarlarının yapılması lazım ben aslında
daha öncesinde  microsoft outlook kullanıyordum ama onun ayarlarınıda bir
arkadaşım yapıştı şimdi mozillanın bu güzel servisini kullanmak için ne
yapmalıyım bilmiyorum ha bu arada şunuda açıklığa kavuşturayım benim iki
makinam var birinde pardus kurulu ancak o makinamla internete baÄŸlanma
imkanım yok diğer makinamda yani microsoft xp kurulu olan makinam içinse
internet explorer ı kaldırdım onun yerine mozilla freefox kullanıyom
epostalarım içinde mozilla thudebird kullanmak istiyorum eger bana bu konuda
yani epostalarımı ala bilmem için gerkli ayarları yapa bilmem de bana
yardımcı olursanız çok sevinirim herkese şimdiden çok teşekkür ederim