[Pardus-kullanicilari] Devlet Eliyle Guvenli Internet

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
9 Þub 2007 Cum 13:02:05 EET

Konqueroru kaldırmak mı? Konqueror bildiğim kadarıyla kde masaüstü
yöneticisinin baş gezgini. Yani o olmazsa ne yaparsınız bilemiyorum :)
Sanırım arkadaş internete konqueror ile girilmesini engellemek ve yalnızca
firefox ile internete baÄŸlanabilmek, ve firefoxun eklentileri sayesinde de
filtre uygulamak için konqueroru kaldırmayı önermiş. Fakat kaldırmak yerine
başka türlü bir yolu olmalı kullandırtmamanın. Mesela kullanıcının
konqueroru kullanması engellenirse ne olur onu düşünmek lazım...