[Pardus-kullanicilari] usb bellek eskiden otomatik görünüyordu simdi görünmüyor

selim ok selimok at gmail.com
9 Şub 2007 Cum 06:58:00 EET

Ramazan Bey,
Yazdiklarima baktiysaniz zaten bunun genel bir sorun olmadigini söyledigimi
göreceksiniz. Bende baska bir bilgisayar üzerinde sorunsuz calistigini,
hatta kendi bilgisayarimda belli bir süre yine sorunsuz calistigini, hatta
hala (ite kaka) calisabildigini ancak otomatik algilama olayinin "sonradan"
bir sekilde calismaz oldugunu anlatmaya calistim. Cevabiniz icin tesekkür
ediyorum, ancak aradigimiz sey cözüm yöntemi. :)

Iyi calismalar,
Selim

09.02.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: