[Pardus-kullanicilari] icewm ve bağımlılıkları

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
8 Şub 2007 Per 22:01:58 EET

On Thursday 08 February 2007 21:40:56 Ertan Battal wrote:
> merhaba!
>
> Ucuz laptopuma KDE biraz ağır geliyor. contrib
> deposunda "eski dostum" icewm karşılaştım. Ama
> bağımlılık olarak eski imlib i istiyor. Eski pisi
> kayıtlarım arasında imlib
>  ve onun bağımlılığı olan gtk1 i buldum fakat o
> da glib1 i istiyor.. o nu şimdilik bulamadım ama bu
> bağımlılık silsilesi nereye kadar gidecek ve
> azimle hepsini tamamlarsam mevcut sistemime zarar
> verecekmi onu merak ediyorum.
>
> saygılar!

icewm'i paketçisi olmadığı ve bakımı yapılamadığı için depodan çıkardık. Onun
yerine xfce4 kullanabilirsiniz. contrib reposunu sisteme ekleyin ve
  # pisi em desktop.xfce4 -d
komutu ile kurun. Yine;
  # pisi em kdmtheme -d
komutu ile tema seçiciyi kurun. Kullanıcı hakları ile
  $ kcmshell kdmtheme
yazarak "Çemberler" temasına geçiş yapın
  $ mv ~/.gtkrc-2.0 ~/.gtkrc-2.0.backup
komutu ile gtkrc dosyanızı baska bir adla yedekleyin. X'i yeniden başlatın.
Giriş ekranı geldiğinde alttaki seçeneklerden Xfce4'ü seçin ve tadını
çıkarın :)