[Pardus-kullanicilari] KDE içinde ( özellikle Kontakt) İngilizce Yazım Denetlemesi Üzerine..

Y. Abdülkadir ERTURAN e.centre at yahoo.it
8 Şub 2007 Per 19:57:50 EET

Talha Bey, yanıt için teşekkür ederim. Ancak,
"kcmshell spellchecking"  yazınca seçenekler çıkıyor. ispell, intr'l ispell,
aspell.
Ben de hangisinde İngilizce (Birleşik Krallık) yüklü, hangisini seçersem
çalışacak? Yüklü değilse nereden yükleyeceğiz ve kuracağız?

Arkadaşlar, biraz yardım. Kişisel boyutu bir yana, Pardus'la şirketlere sızmak
için de önemli bir nokta olduğunu düşünüyorum.

Kolay gelsin..

--
Y. Abdülkadir ERTURAN
Intr'l Trade Executive

風 Move as swift as a wind.
林 Stay as silent as forest.
火 Attack fierce like fire.
山 Unmovable defence like a mountain.
放 Liberate yourself as much as a Linux/GNU.