[Pardus-kullanicilari] modem sürücüsü yüklenmiyor

can comert cancomert at gmail.com
8 Şub 2007 Per 17:04:41 EET

merhabalar,
elimde bir
Ä°ntel  Dualchipset 536EP Hardware modem var
Linux için driverı da mevcut fakat yükleyemiyorum(daha doğrusu
derleyemiyorum)
sırasıyla make clean make 536ep(make ham ile aynı sanırım) ve make
install-536ep
yazııp enterliyorum fakat sürekli hata veriyor
sanırım /boot/vmlinuz.version.h  diye bir dosyayı arıyor
Driverın içindeki make file dosyasını gönderiyorum isterseniz aldığım
kodları da gönderebilirim ama çok uzun
iyi çalışmalar...

all:

            @echo usage: make [ham] or [536ep]

            @echo or [clean] or

            @echo or [install-ham] or [install-536ep]

clean:

            cd coredrv; make clean

            cd serialdrv;  make clean

            rm -f *.o

            rm -f *.o

install:

            bash haminst

install-536ep:

            bash 536ep-inst

install-ham:

            bash haminst

ham:

            if [ -a /boot/vmlinuz.version.h ]; then \

       cp /boot/vmlinuz.version.h /lib/modules/`uname
-r`/build/include/linux/version.h; fi

            cd coredrv; make \

       "PSTN_DEF=-DTARGET_HAM -DDSP_CODE_800_SERIES -DTARGET_LINUX -DLINUX"
\

       ham;

            cp coredrv/hamcore.o .

            cd serialdrv; make \

       "PSTN_DEF=-DTARGET_HAM -DDSP_CODE_800_SERIES -DTARGET_LINUX -DLINUX"
\

        ham;

            cp serialdrv/ham.o .

536ep:

            if [ -a /boot/vmlinuz.version.h ]; then \

       cp /boot/vmlinuz.version.h /lib/modules/`uname
-r`/build/include/linux/version.h; fi

            cd coredrv; make \

       "PSTN_DEF=-DTARGET_SELAH -DTARGET_LINUX -DLINUX" \

        536ep;

            cp coredrv/536epcore.o .

            cd serialdrv; make \

       "PSTN_DEF=-DTARGET_SELAH -DTARGET_LINUX -DLINUX" \

       536ep;

            cp serialdrv/536ep.o .