[Pardus-kullanicilari] Allahını Seven Yardım Etsin...

Y. Abdülkadir ERTURAN e.centre at yahoo.it
8 Şub 2007 Per 11:15:51 EET

On 08 Feb 2007 Thu 11:06, Enis AKCAM wrote:
> Bunlar ne şaşkınlıktan, ne de bilgisizlikten. İnsanlık halidir -
> e-postanın en altındaki mesaj görülmeyebileceği için bu gibi e-postaları
> her zaman göreceğiz, herhangi bir kişinin (Alper'ler, Mustafa'lar,
> Ayşe'ler dahil) benzer duruma düşmesi çok olasıdır.

Kızmak bir yana, bence bunlara sevinebilebiliriz. Günde o kadar çok e-mail
trafiği oluyor ki, düşünün, insanlar listeye nasıl girdiğini ya da her
mesajın altında ne yazdığı gibi noktaları hatırlayamayacak kadar abondone
oluyorlar.. Bence hiç üzülmeyelim. Belki sadece, server tabanlı
içinde "liste" ve "çıkmak" geçen kelimeleri olan bir mesaja bilgi amaçlı
olarak otomatik çıkış linki gönderen bir filtre eklenebilir. Bence bu hem
daha kolay, hem de daha etkin olur.
Kolay gelsin.
--
Y. Abdülkadir ERTURAN
Intr'l Trade Executive

風 Move as swift as a wind.
林 Stay as silent as forest.
火 Attack fierce like fire.
山 Unmovable defence like a mountain.
放 Liberate yourself as much as a Linux/GNU.