[Pardus-kullanicilari] KDE içinde ( özellikle Kontakt) İngilizce Yazım Denetlemesi Üzerine..

Y. Abdülkadir ERTURAN e.centre at yahoo.it
8 Şub 2007 Per 10:55:17 EET

Merhaba Arkadaşlar,

Sayımız gittikçe artıyor ve bu gerçekten ümit verici. Bu aralar iş yoğunluğu
nedeniyle listeye fazla katkıda bulunamıyorum ama yavaş yavaş dönüyorum
işte :)

Yardım talebim şöyle.,
İlk Pardus kararlı sürümünden bu yana Pardus'u kullanıyorum. Biraz daha eski
olan arkadaşlar hatırlayacaktır, iş yerindeki bilgisayarlarımıza da kurduk.
Benim için aman aman bir sorun teşkil etmese de, dış ilişkiler
departmanlarında çalışan ve Pardus kullandırtılan çalışanlarımızın talebi şu
ki;

1. Kontakt kullanırken İngilizce yazım denetimi yapmak istiyorlar.
2. Open Office içinde de, MS Word'de olduğu gibi İngilizce yazım denetimi ve
thesaurus (eş anlamlılar) bölümü istiyorlar.

Bu ikisi talep için ne yapmalı ve basit ama mümkün olduğunca adım adım bir
yaklaşımla nasıl yapılmalı, yardımcı olursanız memnun olurum.

Topic dışı bir not (hazır fırsat varken :) ), Sn. Ömer USTA  ve Sn. Hüseyin
BİLEN, hala burada olduğunuzu görmek çok güzel. Selam ve Saygılarımla.,

Kolay gelsin.,

Y. Abdülkadir ERTURAN
Intr'l Trade Executive
E: e.centre[at]yahoo[dot]it