[Pardus-kullanicilari] FOXCONN P4M8907MA ( Paylaşımlı Ekran Kartı )

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
8 Şub 2007 Per 10:36:29 EET

Ekran kartınızın NVIDIA, ATI veya başka çiplerden hangisine sahip olduğunu
biliyor musunuz?
NVIDIA ise, http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Nvidia Sürücü Kurulumu
adresinden nasıl kurulduğunu görebilirsiniz...

ATI ise ati-drivers paketini yüklemeniz işe yarayabilir...

Bir de Sanırım oyunlar renk derinliğini 24 bit istiyorlar. Dolayısıyla
Pardus->Programlar->Sistem->Daha Fazla Uygulama->Dosya Yöneticisi - Yetkili
Kullanıcıyı açıp, /etc/X11/xorg.conf dosyasını açın. En altlarda Default
Depth 16 gibi bir-iki ifade olmalı. Oradaki 16'ları 24 yapıp deneyin. Eğer
kartınız ATI çipli ise sürücüyü yüklemeden önce bu işlemi deneyin...

08.02.2007 tarihinde Onur <wxcode at gmail.com> yazmış: