[Pardus-kullanicilari] pardus haberleri

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
7 Þub 2007 Çar 22:50:00 EET

Tebrik ve teşekkür ediyorum Ünal Bey. Benim de gözlemlediğim kadarıyla
insanlar göze hoş gelen sistemi kullanıyor. Beryl'i görünce Pardus'a geçen
çok var. Bir arkadaşımın "ya linux iyi de görsellik yok, windows kadar güzel
değil" demesi fakat Beryl'i görünce takdir etmesi bunun ispatıdır sanırım.

07.02.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış:

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr

Ne mutlu "Türk'üm" diyene!