[Pardus-kullanicilari] flash disk ile pardus kullanmak hk.

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
7 Şub 2007 Çar 16:47:01 EET

debian da sadece acilis için gerekli kısımları masaustu olmadan yuklerseniz
250 mb cıvarında yer tutar sanırım bu 150-450 de arasında değişken. (kernel
modullerine baglı olarak)
dedian/linux grafik ekranında yapabileceginiz hemen her seyi consolda yapan
programlarla donatılı. :)

ikinci sorunuza gelince diskleri sokup denemesini istememin sebebi;
1) Anakartın acılış olarak usb yi destekleyip desteklememesini öğrenmek.
desteklemiyorsa boşuna zahmet edip kurmasın. :)
2) kurlum esnasında diski yanlışlıkla silme veya flash disk oluşturulacak
grup ile diskin mbr si arasında bir bağlantı olmaması ( flsh diski başka bir
usb portuna takınca grup flas disk olarak ayarlı ve diskin mbr sine yazılı
ise sistemi hiç acamaz.)

kolay gelsin