[Pardus-kullanicilari] United Linux tan Pardus üzerindeki yazýcýya kurulum??

Bülent ÞENER bulent.sener at gmail.com
7 Þub 2007 Çar 09:05:16 EET

Merhaba,
Pardus yüklü bilgisayarda cups sunucu çalışıyor mu?
Bunu anlamak için konsolda
nmap pardusun ip adresini yazınız ve
komutun verdiği yanıt içinde 631/tcp open ipp ifadesini arayınız.
Bu ifade varsa sorun büyük olasılıkla istemci bilgisayardadır.
EÄŸer bu yoksa
Tasma > Sistem Seçenekleri > Servis Yöneticisi 'ni çalıştırarak CUPS Yazıcı
Sunucusu servisini başlatınız.