[Pardus-kullanicilari] flash disk ile pardus kullanmak hk.

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
7 Şub 2007 Çar 04:24:57 EET

bilgisayrından diskleri sokup sadece flash diski takmalısın; ve eğer ana
kartın destekliyorsa flash diski normal disk miş gibi gorur. eski bir sistem
disktei (dos) ile acarsan c: (harddisk) olarak görmesi gerek.
daha sonrada pardus cd den sistemi yuklemelisin.
not: ben pardusu yuklemeyi denemesdim ama debian/linux ü denedim
yuklenmişti. ve calışmıştı. 512 mb flash diskle

kolay gelsin

04.02.2007 tarihinde Zekeriya <zekkeroni at gmail.com> yazmış: