[Pardus-kullanicilari] mplayer sorunu

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
7 Şub 2007 Çar 03:26:57 EET

sistemine gxine yükleyip dene istersen;
internet den filim seyretmek için mplayer in yerini alır. boylelikle hangi
ayarda sorun var diye uğraşmazsın.
pardus yeniden kurmaktan daha mantıklı ve sisteminde mplayer e eşdeğer
ikinci bir player olur.

$ wget
http://belnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/xine/gxine-0.5.10.tar.bz2
$ tar -jxvf gxine-0.5.10.tar.bz2
$ cd gxine-0.5.10
$ ./configure
$ make
$ sudo make install
$ sudo ln -s /usr/local/share/applications/gxine.desktop
/usr/share/applications/gxine.desktop
$ sudo ln -s /usr/local/share/pixmaps/gxine.png /usr/share/pixmaps/gxine.png

kaynak : http://beranger.org/index.php?article=2297

kolay gelsin

05.02.2007 tarihinde Ali Işıngör <isingor at gmail.com> yazmış: