[Pardus-kullanicilari] PDF dosyalarý açmak

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
6 Þub 2007 Sal 21:23:16 EET

Dostum
İnternette bulduğun pdf dosyası üzerine tıkladığında açılan ekranda birlikte
açı seç sonra
gözatı açtıktan sonra sırası ile /usr/kde/3.5/bin dizini altındaki kpdf seç
ve alta bu tür dosyaları indirirken hep bu işlemi seçi işaretle
kolay gelsin..

06.02.2007 tarihinde sandikli info <sandiklinet at gmail.com> yazmış:

> Herkese Merhaba...
> Daha önceden bilgisayarıma kaydetmeden PDF dosyalarını açabiliyordum,şimdi
> ise bilgisayarıma kaydederek açabiliyorum,ben eski haline
> dönmesini,yani,bilgisayarıma kaydetmeden pdf dosyalarını okumak istiyorum.
> Eski haline nasıl getirebilirim?Bir de chm uzantılı dosyalar var,bazı
> sayfalar eksik çıkıyor bunda,bunun uzantısını nasıl değiştirmem gerek?
> Bol Pardüs'lü günler dileğiyle...

Önce sağlık,
sonra mı?
sonra...