[Pardus-kullanicilari] broadcom wireless sorunu

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
6 Şub 2007 Sal 14:23:43 EET

2007/2/6, Serkan Koyuncu <serkan.koyuncu at gmail.com>:

> Merhaba,
> Dün Fujitsu Siemens Amilo a1655g Dizustu bilgisayarima pardus kurdum.
> Tum donanimlari sorunsuzca tanidi.
> Fakat Bcm4318 wireless'de bir sorunum var. Bilgisayarin uzerindeki
> wireless dugmesine basinca wireless acilmiyor.
> konsolda, iwconfig yazinca eth0 'da wireless aygıtımı görebiliyorum, ve ag
> yöneticisinde wireless baglanti olarak tanittim.

Aynı karttan bende de var. Kartın modeli tanınmasına rağmen tarama işlemi
çalışmazsa ndiswrapper ile inf dosyasını tanıtmanız gerekiyor.

Ama öncelikle ağ yöneticisinde oluşturduğunuz kablosuz bağlantının
ayarlarında "Tara" tuşuna basın. O sırada kabloszu ışığının yanması gerek.
Tara tuşuna basmadan mavi ışık yanmıyor bende de. Ama kablosuzu
kapatmazsanız bilgisayarın her açılışında açık olarak geliyor ışık..

Eğer hiçbirisi olmazsa ndiswrapper'ı denemek gerek. Wiki'de yazıyor nasıl
yapılacağı. Eğer ihtiyaç duyarsanız inf ve sys dosyalarını gönderebilirim.