[Pardus-kullanicilari] Yazıcı ekleme - Xerox WorkCentre Pro C3545

Rahmi Lale rahmi.lale at biotech.ntnu.no
6 Şub 2007 Sal 13:46:24 EET

Selamlar,

AAE> gutenprint paketi yüklü mü acaba? Bir bakabilir misiniz?
AAE> Tasma->Sistem Seçenekleri->Program Ekle/Kaldır'da Yüklü paketler kısmına
AAE> gelip gutenprint diye aratın.

Xerox WorkCentre Pro C3545 yazıcıyı sürücüsü yazıcı listesinde bulunmuyor.
Xerox web sayfasından Linux sürücüsünü indirdim ancak diğer seçeneğinden
paketi gösterme karşın

--
Rahmi Lale
NTNU,
mailto:rahmi.lale at biotech.ntnu.no

Simplicity is making the journey of this life with just baggage enough.
-Charles Dudley Warner, editor and author (1829-1900)