[Pardus-kullanicilari] yazıcı sorunu devamediyor

tufan tufanoglu tufanoglu2 at hotmail.com
6 Şub 2007 Sal 13:29:22 EET

merhaba  ben tufan
yazıcı  sorunum devam ediyor dediklerinizi gutenprint yukluledim yazıcı+ekle secenekler bolumundeki modeller arasın da yok yaptım ama benim   modelim  olan  epson aculaser cx11n
secenekler arasında yok
ilginize teşekurler
hoscakalın
tufan

> Message: 1
> Date: Tue, 6 Feb 2007 11:35:01 +0200
> From: " Ahmet Emre Aladağ "
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] yazıcı ayarları
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>
> 2007/2/6, tufan tufanoglu :

> gutenprint paketi yüklü mü acaba? Bir bakabilir misiniz?
> Tasma->Sistem Seçenekleri->Program Ekle/Kaldır'da Yüklü paketler kısmına
> gelip gutenprint diye aratın.
>
> Yada
> konsolda sudo pisi search gutenprint

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted