[Pardus-kullanicilari] Ssh baðlantýsý

electronic user esunay at gmail.com
6 Þub 2007 Sal 12:00:46 EET

Sunucu olarak sormuştum. Yinede sağolun. İkinizinki de işime yaradı. Ancak
bir sorum daha olacaktı. Winxp ile ssh açık bir pardusa bağlanmayı deniyorum
bağlanabiliyorum ancak türkçe karakterler çıkmıyor ve karışıyor. Putty
yazılımını kullanıyorum. Türkçe dil ayarlarını da yaptım... Şimdiden
teşekkürler.

05.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: