[Pardus-kullanicilari] ses problemi

irfan Demirci seleyyubi at hotmail.com
5 Şub 2007 Pzt 23:12:17 EET

webcam yok

Date: Mon, 5 Feb 2007 23:10:26 +0200From: selimtavsan at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at uludag.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] ses problemi05.02.2007 tarihinde irfan Demirci <seleyyubi at hotmail.com> yazmış:

selamAsus P5PL2 anakarta tümleşik ses kartım var.intel dualcore işlemcili .ne yaptıysam sesi pardusa tanıtamadım.consoldan alsaconf komutunu çalıştırınca sistem tanıyor ve ses çalışıyor ama başka bir uygulama açınca veya bilgisayarı kapatıp açınca tekrar tanıtmak gerekiyor.yani ses kayboluyor.bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
webcam var mı?
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted