[Pardus-kullanicilari] pocket pc

süleyman esen suleymanesen at gmail.com
5 Şub 2007 Pzt 22:18:45 EET

Arkadaşın birinin bu sorunu var bana gelen maili aynen iletiyorum bir
siteden Pardus ile ilgili bilgi paylaşmı konusund yardım istemiş.Ben pocket
pc'im hiç olmadığı için ilgimi çekmedi. Ama birz araştırdım multisync
sanırım gnome için kde için SynCE var bana bu programlar hakkında bilgi
verirseniz yada pisi paketi varsa daha güzel olur.

--
Süleyman Esen
http://stu.inonu.edu.tr/~suesen