[Pardus-kullanicilari] Bir önerim var..kanýmca: )

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
5 Þub 2007 Pzt 15:50:42 EET

Ahmet AYGÃœN wrote On 05-02-2007 15:30:
> Merhaba
>
> Gerçekten Google'ın oldukça fazla özelliği var, mesela *ilgilenenler için* [1]
> adresinde 'Gelişmiş Arama' var, şu odaklanmış arama motoru hikayesi.
>
> Yani emek harcaması gereken geliştiriciler ya da katkıcılar değil Internet'te
> arama yapmak isteyen kullanıcı/kişilerdir.
>
> [1] http://www.google.com.tr/advanced_search?hl=tr
>
> Sevgiler

Evet, size bütünüyle katılıyorum. Biz kullanıcıların arama konusunda
(özellikle listeye vs soru sormadan önce arama yapma konusunda) bilinçli
olması gerekli. Bu konuda Google zaten yardımcı (ve gelişmiş arama
özelliklerine sahip).

Ancak teknik olarak Google'ın gelişmiş arama yapabilmesi onu odaklanmış
arama motoru, daha doÄŸru tabirle dikey arama motoru yapmaz. Dikey arama
motorlarına örnek monster.com (iş arama), trulia.com (emlak arama) ve
ucuzu.com (ürün arama) verilebilir.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen