[Pardus-kullanicilari] Bir önerim var..kanýmca:)

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
5 Þub 2007 Pzt 15:22:10 EET

Doruk Fisek wrote On 05-02-2007 15:05:
> Mon, 5 Feb 2007 15:02:35 +0200, drcivan <drcivanim72 at gmail.com> :

> Google'in ne eksigi var? :)
>
>                    Doruk

Ben öneriye katılmasam da; Google'ın eksiği değil fazlası var. Daha
odaklanmış bir arama motoru daha *ilgili* sonuçlar döndürecektir. Bunun
özellikle yeni başlayan kullanıcılar için kolaylık olacağını
düşünüyorum. Yine de şu aşamada böyle bir arama motoruna harcanacak emek
bence tam karşılığını almayacaktır.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen