[Pardus-kullanicilari] Pisi dosyası yüklerken [Errno 2] böyle bir dosya ya da dizin yok diyor

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
5 Şub 2007 Pzt 15:12:23 EET

HAKAN ARIN wrote On 05-02-2007 12:31:
> Windows üzerinden linux partition'a erişebilmek için bu (
> http://www.fs-driver.org/download/Ext2IFS_1_10c.exe ) programı
> kullanmaktayım. Ne yalan söyleyim kopyalama ya da silme işlemini
> Windows üstünden mi yoksa Pardus üstünden mi yaptım tam olarak
> hatırlayamıyorum. Ama sanırım Windows üzerinden yaptım bu işlemi. Kota
> limitimin ocak ayı için dolması nedeniyle epey bir süredir pisi
> dosyası yüklemediğim için hangi işlemden sonra bu hale geldiği
> konusunda bir fikrim yok.
>
> Ama dediğim gibi belki dizine erişim için izinlerle ilgili bir problem
> [...]
Hakan Bey,
Mümkünse Pardus'un kurulu olduğu partisyona Ext2IFS ile erişimi
kapatmanızı öneririm (denetim masasından). Hem sistem diski olduğu için
hem de Ext2IFS'nin Ext3 desteği tam olmadığı için. Dosya aktarımı için
ayrı bir Ext2 bölüm kullanmak en güvenlisi.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com