[Pardus-kullanicilari] Hata giderici talebi

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
5 Þub 2007 Pzt 14:55:01 EET

Merhaba,
Çoğu kullanıcının karşılaştığı, kaynağı ve çözümü bilinen hatalar için
çözümü kendiliğinden yapan bir programın pek çok kişiyi rahatlatacağını
düşünüyorum. Örneğin yeni kurulan sistemde (intel ekran kartlarında) geniş
ekran için çözünürlük ayarının elle yapılması gerekiyor. Ekran kartını
tanıyıp intel tabanlılar için 1280*800 gibi çözünürlükleri elle girmeye
gerek bırakmayan bir program olsa, eminim pek çok kişinin Pardus'a bakış
açısı değişecektir. Bir bakıma Windows'taki 'Sorun Giderme Sihirbazı' gibi
bir program da diyebiliriz. Bu önemli programın yeni sürümde standart olarak
gelmesi de bence bir artı olacaktır.
Bilgisayar mühendisliği birinci sınıf öğrencisi olmama rağmen programlama
bilgim böyle bir program yazmaya yeterli olmadığı için geliştiricilerden ve
deneyimli kullanıcılardan talep ediyorum.
Saygılarımla

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr

Ne mutlu "Türk'üm" diyene!