[Pardus-kullanicilari] intel onboard ekran kartı çözünürlük problemi 82852/82855

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Şub 2007 Pzt 12:49:14 EET

On Mon, 5 Feb 2007 12:24:48 +0200
"Orhan Muratoglu" <orhanmurat at hotmail.com> wrote:

> değişiklikleri nasıl geri alacağım?
> zaten kod çalışmadı comar deamon ile ilgili bir hata verdi
> geri almama gerek yok heralde???

 Ne tür değişiklikler yaptığınızı bilemiyorum, bu yüzden kesin bir şey
söylemem mümkün değil. Ancak paketlerle gelen servis betikleri ve
ayarlarla bahsettiğim yöntem çalışıyor, yaptığınız ayar bir şeyleri
bozuyor olabilir. Sanırım en doğru sonuca deneyerek ulaşacaksınız.

> bu aşağıdaki dediğiniz dosyayı açıp gerekli değişikliği yaptıktan
> sonra komut yazmamıza gerek varmı?

 Hayır gerek yok. Ancak işlem kdebase tekrar başlatıldığında aktif
olacak, bilgisayarınızı ya da kdebase servisini baştan başlatmanız
gerekiyor.