[Pardus-kullanicilari] Apache Sendmail Modulu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Şub 2007 Pzt 10:37:30 EET

05 Şub 2007 Pts 10:09 tarihinde, Nuri Sevinç şunları yazmıştı:
> iyi günler,
>
> Bir web server kurdum test amaçlı ancak sendmail modulu olmaddığı için
> mail işlemleri yapamıyorum.
>
> Apache ye sendmail modulunu nasıl ekleye bilirim ?
Apache'nin Linux sistemler için olan paketlerinden birini indirin, içinden
sendmail (atıyorum sandmail.so.4) paketini bulun, ve sisteminizde diğer
Apache modüllerinin (örneğin mod_python.so dosyasının) olduğu yere koyun;
sonra da httpd.conf dosyanızı uygun şekilde ayarlayın...
Kaynak koddan derleme gibi uğraşlara girmeyin bence, kendi işinizi
zorlaştırmış olursunuz...