[Pardus-kullanicilari] mplayer sorunu

selim ok selimok at gmail.com
5 Şub 2007 Pzt 10:11:54 EET

05.02.2007 tarihinde Cem TURGUT <cemturgut at gmail.com> yazmış:

> Şimdi pire için yorgan mı yakacağız :( Yok mu bunun başka bir yolu?
>
> 05.02.2007 tarihinde sandikli info <sandiklinet at gmail.com> yazmış:

Izlediginiz filmin aynisi olduguna emin misiniz bazen farkli kodekler
oluyor. Ayrica ben yeniden kurma cözümünü sicak karsilamiyorum. Bu kötü bir
cözüm yolu. Mplayer'in ayarlar kismindan ilgili olabilecek seylere bakin
derim. Listeyi tarayin belki daha önceden karsilasan ve cözüm bulan vardir,
yoksa hata kaydi girin. Ama yeniden kurmayin derim :)

Iyi calismalar,
Selim