[Pardus-kullanicilari] Bir önerim var..kanýmca:)

selim ok selimok at gmail.com
5 Þub 2007 Pzt 10:08:23 EET

Yahu neden ben hep olasi görmüyorum diyince birisi cikip yapiliyor, var yada
benim söyledigimin aksi bir cevap veriyor. :D
Kendimi desteksiz sallamayan biri olarak görmeye basladim. Acaba fikri mi
ben yanlis anladim, yoksa pardus ekibi ve gönüllülerini mi kücümsüyorum?
Bu habere sevindim acikcasi, yüzüm kizardi ama mutluyum :)

Iyi calismalar,
Selim