[Pardus-kullanicilari] Bir önerim var..kanýmca:)

selim ok selimok at gmail.com
5 Þub 2007 Pzt 10:05:02 EET

Böyle birsey yok. Imkansiz degil ama zor. Güzel bir fikir aslinda. Ancak ben
kisa vadede olasi görmüyorum. Ancak gelistirici listesinde yeni bir
olusumdan bahsediliyor. sanirim bundan sonra pardus ile ilgili gönüllü
sitelerin (eger isterlerse) tek bir adres altinda toplanmasini öngörüyorlar.
Hic olmazsa bu sekilde derli toplu bir yapiya sahip olunur, bilinirlik artar
diye.
Söylediginiz sey icin muazzam bir calisma gerekiyor ve sanirim su anda resmi
gelistiriciler bu is icin yeteri kadar vakit ayiramazlar. Bu gönüllü
insanlarin destegi ile mümkün olabilir. Aslinda herkes elinden geldigince
wiki'ye destek olsa, ileride bu bilgiler derlenip bilgisayarda cevirim disi
calisan bir yardim dosyasi seklini alabilir. Ancak farkli sitelerden bu
bilgileri derlemek cok zor olur, iste bu yüzden kisa vadede olasi bulmuyorum
dedim. Pardus henüz yeni, gönüllü sayisi bence az, yakinda bu sayi cok
artacak. Umarim dediginizi yapacak birileri cikar :)

Iyi calismalar,
Selim