[Pardus-kullanicilari] dosya goruntulemek

selim ok selimok at gmail.com
5 Şub 2007 Pzt 09:59:18 EET

05.02.2007 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış:

> konqueror  yeni yeni keşfediyorum harika bir şey acaba kısayolları
> buraya getirmenin kolay bir yolu varmı

menüden yerimleri > yerimlerini düzenle sonra acilan pencereden dosya >
aktar > Mozilla yer imlerini al. sonra oradaki klasörlerde bir yerlerde
bookmarks.html diye birsey olacak. Bende birkac yerde var sizde de öyleyse
eger önce acip bir bakin sizin istedikleriniz mi diye.
Iyi calismalar,
Selim

selamlar