[Pardus-kullanicilari] ati driver x700 lütfen yardım

Said AKSARI saidaksari at gmail.com
4 Şub 2007 Paz 23:34:23 EET

Bende de Ati 200 var pardus fglrx sürücüleriyle 3b desteği var. Beryl
çalışınca pencerelerin başlık çubuğu kayboluyor, beryl'nin hiçbir özelliği de
çalışmıyor. Ati'nin sitesindeki run dosyalarıyla da çalışmıyor. ilk kurulumda
gelen ati sürücüleriyle de çalışmıyor. Ümidi kesmek üzereyim.

02 Şub 2007 Cum 17:29 tarihinde, evrim uzunburun şunları yazmıştı: