[Pardus-kullanicilari] Modem driverý derleme

can comert cancomert at gmail.com
4 Þub 2007 Paz 22:03:44 EET

Merhabalar,
inteiln 536EP seri numaralı dial up modeminin driverını derlemeye
çalışıyordum ve /lib/modules/..... version.h
adında bir dosya olmadığı için derleme gerçekleşmedi daha sonra da read me
dosyasında derleme hatalarıyla ilgili
/lib/module/<kernel version>//build/include/linux/version.h dosyası ile
/boot/vmlinuz.version.h dosyalarının bulunduğuna emin olmam ile ilgili bir
uyarı vardı bu dosyalar  belirtilen yerde yoklar
hatta benim sistemimde vmlinuz diye bir dosya bile yok sadece /boot
dizininin altındaki system... adlı dosyaların içinde vmlinux.EXPORT-SYMBOL...
vs şeklinde birkaç satır bulabildim.
Acaba ne gibi bir yükleme veya pack ile yerlerine konabilirler??
ya da bunlar sadece red hata falan mı özgü
herkese iyi çalışmalar