[Pardus-kullanicilari] Çalmayan MP3 Player'lar...

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
4 Şub 2007 Paz 10:16:39 EET

XMMS'i açmak istediğimde:

"      4076:      impossible error - can't find 'libc.so.6'
      4076:      impossible error - can't find 'libc.so.6'
      4076:      impossible error - can't find 'libX11.so.6'
      4076:      impossible error - can't find 'libXext.so.6'
      4076:      impossible error - can't find 'libc.so.6'
xmms: error while loading shared libraries: libgtk-1.2.so.0: cannot open
shared object file: No such file or directory"

hatasını alıyorum. Amarok'u açıp müzik dinlemek istediğimde ise:

"xine-engine MP3 dosyalarını çalamadığını bildiriyor. İsterseniz Yapılandır
Penceresi'nden farklı bir motor seçin ya da şu anki motorun kullandığı
çokluortam-uygulama ortamının kurulumunu kontrol edin. Amarok Klavuzu'ndaki,
SSS bölümünden de yararlı bilgiler edinebilirsiniz."

uyarısını alıyorum ve gene mp3 çalamıyorum.
Sabahın bu saatinde pek de düzgün çalışmayan bir monitör yüzünden de
gözlerim oyulduğundan sizden her iki konuda da yardım bekliyorum. Ayrıca "
libgtk-1.2.so.0" dosyasını(veya libgtk-1.2 paketi diyelim) geri istiyorum ;)

Teşekkürler....
--
Chriseba Lid'Asgar
chriseba at gmail.com