[Pardus-kullanicilari] vcd kopyalama sorunu

Kürşad Candıloğlu olcaytoalp at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 22:31:38 EET

Arkadaşlar,bir film cd(VCD) takınca masa üstünde CD kutucuğu oluşmuyor,ama
ses CD veya veri CD takınca masa üstünde CD kutucuğu oluşuyor.Film CD takıp
kafeini açıp VCD oynap düğmesine tıklayınca normal olarak VCD yi
izleyebiliyorum ama bu film  CD ni bilgisayara kopyalamak istediğimde
kopyalayamıyorum.Çünkü bu film CD(VCD)i bilgisayarda gözükmüyor yani
kopyalamak için bir pencere yok ne yapmak lazım