[Pardus-kullanicilari] usb kablosuz ag sorunu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Şub 2007 Cmt 20:15:08 EET

> Burda kastiniz klavye veya herhangi bir tusla kapatmak mi? Eger öyle
> bir tus yok veya ise yaramiyorsa bunu iwconfig interface power off
> komutu ile yapabilir miyiz?

 Diğer ağ bağlantılarının kapalı olmasında fayda var.

 ifconfig xxx down
 route del default

 u kast ediyorum, tabi ki bu işlemi yapılandırma merkezindeki ağ
yöneticisi aracı ile yaapbilirsiniz.

> Daha net konuşabilmek için lsusb çıktısı gerekiyor.
>

> Yalnizca lsusb ciktisinda pek birsey yok, ama yeterliyse sorun degil,
> onuda eklerim. Öncelikle o arkadasa tekrar ulasmam gerekiyor.

 Bu genel bir sorun olmadığı için sorun/ayar hatası ya ağ ayarlarınızda
ya da aygıtınızın sürücüsünde. Bazı sürücüler örneğin AP ye
bağlanabilmek için interface in açık olmasını istiyor. Hangi sürücü
kullanılıyorsa ona özel konuşmakta fayda var. lsusb ile aygıtınızı da
tanıma şansımız olur, belki bilinen bir problemi vardır.