[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesaj, Say 13, Konu 32 sesli ve grntl gr

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 ub 2007 Cmt 18:46:34 EET

Kopette üzeri MSN görüntülü yazarak iletişim kurmanıza olanak sağlıyor Skype
sesli olarak iletişim sağlamanızı sağlıyor Winxp gibi video (görüntü)
desteği şimdilik yok belki skype winxp de olduğu gibi linux için de ilk önce
beta daha sonra kararlı sürümünüde bizlerin kullanımına açar.aMSN de
görüntülü iletişimi bazı atarlarla sesli görüntülü olarak kullanıldığını
duydum fakat ayarlarda ses le ilgili uğraşılarım netice vermedi daha doğrusu
beceremedim.Tabi bu arada aMSN üzeri ses etkinleştirmesini sağlayan arkadaş
varsa ,neyi nasıl yaptığı konusunda bizleri aydınlatırsa
sevinirim.Teşekkürler ve iyi çalışmalar

03.02.2007 tarihinde efkan YAZICIOÐLU <efkanyazicioglu at hotmail.com> yazmış: