[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesaj, Say 13, Konu 32 sesli ve grntl gr

Kenan GLEOLU kenangulesoglu at gmail.com
3 ub 2007 Cmt 16:40:45 EET

googleTalk var gmail'in. Elimde belli sayıda davetiye var. Arzu edenlere
gönderebilirim.Hatta sohbetleri dahi otomatik olarak saniye saniye kayıt
ediyor istediğiniz zaman (siz kendi isteğinizle silene kadar) geri dönüp
yine okuyabiliyorsunuz. Hesabı açtığınız anda her an artan ( Şu an 2812 MB)
kotanız oluyor.
Sn.Efkan YAZICIOĞLU'na şu an bir tane göndereceğim.
Saygılarımla
Esen Kalın

03.02.2007 tarihinde efkan YAZICIOÐLU <efkanyazicioglu at hotmail.com> yazmış: