[Pardus-kullanicilari] grafik ekranım açılmaz oldu

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 12:06:29 EET

Arkadaşlar benim harddisk dolmuş. pardusa 9 gb yer ayırmıştım. Benim home
dizinim de sadece 300 mb veri var. 8 gb dolu görünüyor. Acaba bu kadar yer
kaplayan ne olabilir? cache dosyalarını da sildim? zaten hard diskim 20 gb
hepsini pardusa mı ayırmam gerekir illa? Öteki işletim sistemi lazım olmasa
kaldıracam ama lazım oluyor işte.