[Pardus-kullanicilari] grafik ekranım açılmaz oldu

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 11:43:05 EET

evet onu da denedim olmadı. Bir de ben daha önce tedbir olarak ubunutuda
kullandığım xorg.conf dosyasını yedeklemiştim. Zaten pardusu onunla
çlıştırıyordum. Onu tekrar yükledim yine olmadı. Benim de gördüğüm kadarıyla
GLcore denilen bir modül yüklemeye çalışıyor sanırım. BU modülü engellesem
sorunum çözülür mü acaba? Bu modülü nasıl engellerim?

--
Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ http://mrturkoglu.blogspot.com /-->