[Pardus-kullanicilari] hp1020

selim ok selimok at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 07:16:52 EET

Aman Allahim :) bir Bergama'li olarak ne kadar gurur duydum anlatamam, cok
sevindim cok !!! Sanirim yazici sorunu cok önemli degil yani ciddi bir sorun
gibi gözükmüyor ve kisa sürede cözülecegine inaniyorum, keske bilgim olsaydi
da yardim edebilseydim. Gelistiriciler bile al attigina göre cözmeden
birakmazlar :)

Ali Isingör Bornova Belediyesi demis yanlislikla. Aslinda yari Bornova'li
sayilirim 18 sene orda oturdum. Agzinizdan bal damliyor Ali bey, umariz bir
mucize daha olurda Bornova Belediye'si de Pardus'a gecer :) Aslinda bu haber
onlara bir istek/dilek mektubu göndermek icin iyi bir sebep, cesaret
konusunda iyi bir argüman.

Sevincten elim ayagim titredi, hemen bir tebrik mesaji...

Iyi calismalar,
Selim