[Pardus-kullanicilari] bir programın kullandığı bant genişliğini kısıtlama

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 18:51:57 EET

Bu konunun pardusta diger linux'lardan farkli oldugunu zannetmiyorum.
iptables ve qos bandwidth throttling konularina bakarsaniz google
yardimi ile birseyler cikabilir.

Kisa bir arastirma sonrasinda:
http://monkey.org/~marius/pages/?page=trickle
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=80085 (l7-filter)

Pek tabii ki kullanimlari netlimiter kadar kolay olmayabilir.

iyi calismalar dilerim,

Emre